سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین اخبار و قیمت های خودرو داخلی و وارداتی

5 نکته ای که مشاغل کوچک می توانند از بزرگترین نامها در تبلیغات ی

 

بیاموزید که تجارت کوچک شما برای تقلید از موفقیت بزرگترین نوابغ تبلیغاتی تاریخ چه کاری می تواند انجام دهد.

 

در این مقاله ، ما مشاوره برخی از بزرگترین اسامی صنعت تبلیغات ، گذشته و حال را به اشتراک می گذاریم. دریابید که سالها خلاقیت ، تجربه و رهبری به آنها آموخته است و دریابید که چگونه می توانید از این درس ها برای موفقیت برند خود استفاده کنید.

 در کل صفحاتی که دنبال می کنید ، متوجه خواهید شد که هیچ یک از توصیه ها مربوط به بودجه های بزرگ یا تیم های بزرگ نیست. همه این گوهرهای خرد می توانند به نفع صاحبان مشاغل کوچک و "شرکت های انفرادی" باشند.

 

در اینجا درسی است که ما خواهیم خواند:

 

یک ذهنیت "مرزی" را اتخاذ کنید

کنجکاوی خود را پرورش دهید

تحقیق را نادیده نگیرید

یاد بگیرید که از نو شروع کنید

درهای خود را باز بگذارید

  1. ذهنیت "Frontier  " را اتخاذ کنید

نکاتی از W + K Lodge ، بخش فناوری آژانس تبلیغاتی Wieden + Kennedy ، که توسط مجله Ad Age به عنوان آژانس تبلیغاتی سال 2018 انتخاب شده است.

اگر امیدوار هستید که خلاقیت را زنده کنید ، مراقب روزمره باشید. طبق وبلاگ W + K Lodge در Medium.com ، مارک های فناوری که بیش از حد به کارهای روزمره اعتماد می کنند ممکن است طعمه "معضل مبتکر" شوند.

به عبارت دیگر ، انجام کارهایی که می دانید چگونه بهتر انجام دهید ، از جمله هدف قرار دادن مخاطب مشابه و پایبند بودن به کانال ها و پیام های دلخواه ، آسان است.

 

Lodge توصیه می کند مارک ها "ذهنیت مرزی" را در پیش بگیرند. به عبارت دیگر ، متعهد شوید که در محیط های ناراحت کننده بازار کاوش کنید ، مانند:

 

فناوری های نوظهور

سیستم عامل های نوظهور

مدل های تجاری پرخطر یا خاص

مرزهای خود را کنار زده و از روند کار سنتی و معیارهای مشخص خارج شوید. همه موارد فوق نیاز دارد که تفکر استراتژیک خود را گسترش دهید.

 

آژانس Wieden + Kennedy (W + K) اعتقاد راسخی در پذیرش فناوری های نوظهور دارد ، که آنها ادعا می کنند مرزهای چشم انداز امروز هستند. آنها از هوش مصنوعی و رباتیک به عنوان وسیله ای برای توسعه تجربیات جدید برای مارک های W + K استقبال می کنند.

 

به عنوان مثال ، Nike’s Live Design Experience که توسط W + K Lodge ساخته شده است ، به کاربران امکان می دهد کفش های نایک را با دستورات صوتی سفارشی کنند. برای ایجاد Live Design ، کاربران روی یک جفت کفش خاص می لغزند و همانطور که از روی کفش ها نمایان می شوند ، روی سکوی طراحی می ایستند.

 

در تصویر زیر ، می بینید که چگونه فن آوری طراحی کفش را هنگام پوشاندن کلمه "همبرگر" تنظیم می کند.

 

 

فناوری نوآورانه ، مانند Nike Live Design Experience ، هسته اصلی فلسفه W + K است. پائولو ریبیرو ، مدیر Lodge ، توضیح می دهد: "همه کارهایی که ما انجام می دهیم به نوعی در یک قالب جدید است."

 

2. کنجکاوی خود را پرورش دهید

نکاتی از جورج تانن باوم ، مدیر اجرایی سابق خلاق و رئیس کپی در Ogilvy & Mather ، یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی جهان.

جورج تانن باوم در پست اخیر در وبلاگ خود "Ad Aged" ، توصیه های خود را در بخشی با عنوان "60 چیزهایی که در 60 سال یاد گرفته ام" به اشتراک می گذارد.

 

در طول مقاله 60 ماده ای ، یک پیام اصلی کاملاً واضح است - پرورش کنجکاوی یکی از عناصر اصلی موفقیت در بازاریابی است.

 

یکی از نمونه های درخشان یک تاجر خلاق که به خاطر روحیه ماجراجویانه اش شهرت دارد ، بنیانگذار و میلیاردر گروه ویرجین برانسون است.

 

در یک پست وبلاگ تحت عنوان "10 ماجراجویی برتر من" ، برانسون خوانندگان را تشویق می کند تا "هیجان ، ارزش و شگفتی ماجراجویی ، از فعالیت های با سوختن آدرنالین ، تا جسارت در حرفه خود و افزودن اکتشاف به زندگی روزمره" را جشن بگیرند.

در اینجا چند عکس دیگر از لیست تاننباوم آورده شده است که با درس او در مورد کنجکاوی همسو است:

https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/992488-خدمات-شرکت-تبلیغاتی-طلوع-فیلم-کدام-اند

دائماً یاد بگیرید. تانن باوم توصیه می کند از موزه ها دیدن کنید ، کتاب بخوانید ، و به دنبال پاسخ هایی برای انگیزه افراد و همچنین خنده آنها باشید.

تاریخچه تبلیغات را مطالعه کنید. فراتر از آنچه در دنیای امروز برنده جوایز است شوید. وی تأکید می کند ، "ما باید Ogilvy ، Gossage ، Bernbach - حتی راسر ریوز را بشناسیم."

افرادی را استخدام کنید که شبیه شما نیستند. "بنابراین ما مشاغلی نداریم که به نظر برسد چهل سال پیش تجارت به نظر رسیده است."

 

جوش ریچی در مقاله ای با عنوان "پنج راه برای پرورش کنجکاوی و استفاده از خلاقیت در شما" نکاتی را برای توسعه یک ذهنیت کنجکاو ارائه می دهد ، از جمله:

خواندن

سوال کنید "چرا"

با یک کودک معاشرت کنید

بسیاری از نکات جورج تانن باوم بیانگر احساسات پدر بنیانگذار آژانس سابق وی ، دیوید اوگیلوی است.

 

در بخش بعدی ، ما از مشاوره خود اوگیلوی استفاده می کنیم.

 

3. تحقیقات را نادیده نگیرید

نکاتی از مرد معروف به "پدر تبلیغات" ، دیوید اوگیلوی ، بنیانگذار Ogilvy & Mather. در سال 1962 ، مجله تایم از او به عنوان "بیشترین جستجوگر جادوگر در صنعت تبلیغات امروز" نام برد.

دیوید اوگیلوی معتقد بود که خودش یک نویسنده وحشتناک است و ادعا کرد بدون داشتن مواد تحقیقاتی درمانده است.

 

برای آماده شدن برای یک کمپین ، اوگیلوی بیشتر وقت خود را صرف تحقیق درباره محصولاتی که قرار بود درباره آنها بنویسد و هر تبلیغ رقابتی را که در 20 سال قبل منتشر شده بود ، بررسی کرد.

 

هنگامی که تحقیقات او به پایان رسید ، اوگیلوی مشکلی را که محصولش در تلاش برای حل آن بود نوشت و سپس لیستی از "هر واقعیت قابل تصور و ایده فروش" را تهیه کرد.

 

"رمز موفقیت این است که نوید یک سود را به مصرف کننده می دهیم - مانند عطر و طعم بهتر ، شستشوی سفیدتر ، مایل های بیشتر گالن ، چهره بهتر ، "گفت اوگلیوی.

 

"رمز موفقیت این است که نوید یک سود را به مصرف کننده می دهیم - مانند عطر و طعم بهتر ، شستشوی سفیدتر ، مایل های بیشتر در هر گالن ، چهره بهتر."

 

تحقیقات و مزایای تبلیغات Ogilvy به وضوح در عناوین تبلیغاتی او درخشیده است.

 

به عنوان مثال ، او شعار بدنام رولزرویس را نوشت: "در 60 مایل در ساعت بلندترین صدای این رولزرویس جدید از ساعت الکتریکی ناشی می شود."

یکی دیگر از عناوین معروف دیوید اوگیلوی برای اولین کارزار تبلیغاتی ملی سیرز نوشته شد. تیتر برای اطلاع خوانندگان از مزایای سیاست بازگشت خود ، به سادگی می خوانید "چگونه پول خود را در Sears پس بگیریم".

 

 

روند تحقیق ، حل مسئله و مزایا تکنیکی است که نویسندگان متن امروز به طور روزمره از آن استفاده می کنند. رویکرد Ogilvy به تبلیغات بی انتها است و تقریباً در همه دوره های نوشتن متن مبتدی تا امروز تدریس می شود.

 

15 شرکت برتر تبلیغاتی و بازاریابی را کشف کنید.

 

4. یاد بگیرید که از نو شروع کنید

نکاتی از جف گودبی ، یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت Goodby Silverstein & Partners ، آژانس تبلیغاتی که پس از یک میلیارد دلار سال در سال 2017 ، توسط مجله Ad Age به عنوان "آژانس سال بازگشت 2018" انتخاب شد.

بعضی اوقات افراد خلاق چنان درگیر یک پروژه یا ایده می شوند که نمی توانند جنگل را از میان درختان ببینند.

 

در مصاحبه ای با مجله Adweek ، جف گودبی در مورد اینکه چقدر مهم است که یک ایده یا پروژه کار نمی کند و آن را رها کرد مهم است.

 

گودبی می گوید برای اینکه بتوانید یک ایده را خراشیده و از ابتدا شروع کنید ، ایمان به خودتان احتیاج دارد ، اما در پایان ، "بارها فکر می کنید و می گویید *** ، من واقعاً خوشحالم که این کار را کردم ، چون این ایده اول چندان خوب نبود. "

 

یک نمونه از شرکتی که برای شروع کار یک پروژه را رها کرد ، رایانه ای به نام "Apple Lisa" است که توسط اپل تحت رهبری استیو جوب در سال 1983 تولید شده است.

 

اگرچه خود رایانه یک موفقیت فنی بود ، اما قیمت 10000 دلاری مورد پسند مصرف کنندگان قرار نگرفت.

توسعه اپل لیزا 100 میلیون دلار برای این شرکت هزینه در بر داشت ، با این وجود تنها 10 هزار دستگاه فروخت.

 

اپل این پروژه را رها کرد و به سراغ تحولات دیگری با سودآوری بیشتر رفت. طبق PC Magazine ، این یکی از بزرگترین شکستهای اپل بود و افسانه ها حاکی از آن است که اپل "شواهد ، موجودی ، موجودی بیش از حد ... را در محل دفن زباله در لوگان ، یوتا دفن کرد."

 

5. درهای خود را باز بگذارید

نکته آخر ما همانطور که لئون جیکوبز گفته است ، به عنوان داستانی درباره مرد تبلیغاتی جان هانت به ما می گوید. جان هانت یکی از بنیانگذاران و رئیس خلاق TBWA Worldwide است ، واحدی از گروه Omnicom ، سومین شرکت هلدینگ آژانس تبلیغاتی جهان.

لئون جیکوبز در مقاله خودنویس خود با عنوان "10 درسی که من از زندگی حرفه ای در تبلیغات آموخته ام" داستان یک جان جوان هانت را قبل از شروع همکاری با TBWA تعریف می کند.

 

پس از 2 سال دوری از آژانس تبلیغاتی tolofilm ، لئون بار دیگر به کار شرکت بازگشت.

 

پس از بازگشت ، او متوجه تغییر در فرهنگ شرکت شد - درها بسته شد ، تیم ها به طور جداگانه کار می کردند ، و مردم از ایده های خود محافظت می کردند.

 

هنگامی که هانت از او س ifال کرد که آیا از 2 سال قبل تفاوت در شرکت مشاهده کرده است ، لئون درباره درهای بسته اظهار نظر کرد. وی با اشاره به نحوه رفت و آمد مردم به داخل و خارج از دفاتر یکدیگر ، از همکاران برای بازخورد در یک محیط همکاری بیشتر درخواست کرد.

 

 جیکوبز در ادامه داستان را بازگو می کند

 

"صبح روز بعد ، هنگامی که به محل کار خود رسیدم - درهای واحد خلاقیت یک شبه برداشته شده بود."

 

قدرت یادگیری مشارکتی توسط جیکوبز و هانت قدردانی شد - و مورد تجلیل قرار گرفت.