سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین اخبار و قیمت های خودرو داخلی و وارداتی

مقایسه سراتو سایپا با وارداتی

 

اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری سراتو سایپا را با سراتو وارداتی مقایسه کنیم با چند تغییر جزئی روبه رو می شویم، مثلا در سراتو سایپا ،از رینگ در ابعاد کوچکتر استفاده شده، یا می توان گفت در نمونه وارداتی پشت محفظه اگزوز استیل می باشد ولی در نمونه سایپا همچین چیزی به چشم نمی خورد. از نمای خارجی  فقط می توان به همین دو مورد اشاره کرد.

در داخل کابین سراتو سایپا مانیتور نیز اضافه شده است، این صفحه نمایش در وسط داشبورد تعبیه شده که شاید یکی از جذابیت های سراتو همین مانیتورش باشد.

در قسمت فنی هر دو خودرو از موتور 2000 سی سی  که توانایی تولید 156 اسب بخار را دارد استفاده شده پس در عملکرد موتوری تفاوتی دیده نمی شود، البته سراتو سایپا با 1600 سی سی نیز تولید شده و دارای توانایی تولید 124 اسب بخار با گشتاور 156 نیوتون متر را داراست. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث جلب توجه می شود حذف سیستم پایداری و ترمزهای عقب دیسکی می باشد که باعث شده سراتو داخلی یا همان سراتو سایپا در سرعت بالا موقع ترمز گرفتن از تعادل خارج شود و پایداری مناسبی نداشته باشد ولی در سراتو وارداتی اینطور نیست. این دو خودرو را از لحاظ سرعت در جاده های رشت آزمایش کردند تا بتوانند اطلاعات دقیقی برای خریداران جمع آوری کنند.

 اکثر آپشن های این خودرو شبیه به هم هستند ولی آینه های تاشو برقی استاندارد با دکمه داخلی کابین در نمونه داخلیحذف شده است.

از لحاظ ارزان تر شدن این خودرو سایپا بعضی از آپشن های ضروری و ایمنی را حذف کرده مثلا در سراتو سایپا تنها 2 ایربگ دیده می شود ولی در سراتو وارداتی 10 ایربگ وجود دارد. حتی سراتو وارداتی از سیستم پایداری و ترمزهای چهارچرخ دیسکی تشکیل شده که این موارد بر روی سراتو سایپا دیده نمی شود.