سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین اخبار و قیمت های خودرو داخلی و وارداتی

جدیدترین قیمت محصولات سایپا

شرکت خودرو سازی سایپا یکی از شرکت های بزرگ ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید خودرو فعالیت می کند. این شرکت توانسته با تولید محصولات مختلف سهم بسیار خوبی از بازار به دست بیاورد. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به جدیدترین قیمت محصولات سایپا انداخته و آن ها را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

قرعه کشی محصولات سایپا

در مدت اخیر با توجه به افزایش ارزش واحدهای پول رایج در دنیا مثل دلار و یورو به نسبت ریال، شاهد افزایش ناگهانی قیمت محصولات مختلفی در بازار خودرو بودیم. محصولات سایپا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محصولات این برند نیز افزایش ناگهانی قیمت پیدا کردند. در همین راستا این برندهای مشهور خودروسازی با برگزاری قرعه کشی تلاش کرد تا با ارائه محصولات ارزان قیمت تر شرایط بازار را متعادل کند.

افرادی که پلاک ثبتی به نام خود نداشته و صاحب گواهینامه هستند، می توانند به راحتی در این قرعه کشی شرکت کرده و برای خرید محصولات سایپا اقدام کنند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای سایپا در بازار دارای قیمت های متفاوتی هستند و به دلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت دقیقی برای این محصولات در نظر گرفت اما می توان گفت در حال حاضر گران قیمت ترین خودروی تولید شده توسط سایپا چانگان CS 35   است که خودرو مونتاژی محسوب می شود و ارزان ترین خودروی که از برند سایپا در بازار وجود دارد پراید 151 پلاس مدل 1399 است. شما می توانید سایر محصولات سایپا را که مدل های قدیمی تری دارند را با قیمت پایین تری خریداری کنید.